ایمپلنت دندان چیست؟
نوشته شده توسط : احمد خلیلی

درمان ایمپلنت دندان

افرادی که در مورد کاشت دندان میخواهند اقدامی کنند در نظر بگیرند که باید حتما چند دندان خود را از دست داده باشند. روشی که در اینجا وجود دارد ایمپلنت دندان است که در اینجا توضیحاتی را میدهیم.  مزایای ایمپلنت بر دیگر روش های درمان جایگزینی دندان چنان واضح است که بیمار در اغلب موارد بدون لحظه ای تردید تصمیم به کاشت دندان می گیرد. ایمپلنت دندان معمولاً از دو بخش اسکرو (پیچ) تیتانیومی و روکش دندان تشکیل می شود.  اگر از دست دادن دندان و اقدام نکردن برای جایگزینی آن دلیل فاصله دار شدن دندان ها باشد، توصیه می کنیم در اولین فرصت به دندانپزشکی مراجعه کنید؛ در غیر این صورت دیر یا زود با مشکلات جدی تری مواجه خواهید شد.  

درمان با پل دندان

یکی دیگر از روش های عالی برای رفع مشکل درمان پل دندان است دراین مطلب به طور کامل در مورد این درمان برای شما توضیحاتی داده شده است که به طور کامل با این روش آشنا شوید . پل یا بریج دندان یکی از پرکاربردترین درمان های دندان های غایب یا به شدت آسیب دیده است. پل هرچند به اندازه ایمپلنت مناسب نیست، اما راه حلی با ظاهر طبیعی و مقاومت بالا برای افرادی محسوب می شود که در اثر پوسیدگی، بیماری یا تروما دندان خود را از دست داده اند.

 





:: برچسب‌ها: فاصله دندانی, ارتودنسی ,دندانهای فاصله دار ,بستن فاصله ,فرنوم ,فرنکتومی ,ایمپلنت دندان ,جراحی فرنوم ,دندان غایب ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: